Idol

Näää! Jag skrev precis ett långt inlägg som bara försvann :( åh vad irriterande sånt är! Morr!

Men iaf!!
Var det någon som såg på idol igår?! :O ja jo det är var väl klart att det var, men jösses säger jag bara!! Molly! Vilken jäkla pipa den ungen har alltså! Helt klart rätt person som gick vidare. Hon är bara 15 år och besitter sån talang så det är ju nästan läskigt! Jag höll på att blåsa ur sängen när hon började sjunga. Oj oj oj! Hoppas hon vinner hela skiten :) Hon kommer gå långt!

Men nån jag inte tycker om lila mycket är Linnie.. Jag vet inte, men det är någonting med henne som jag bara inte gillar. Kan inte riktigt sätta fingret på vad exakt det är men det är nått störigt iaf! Men även hon sitter på en rätt ball röst ala Cher! Och det ska hon ju vara stolt över iaf.
Men men!!
Hoppas Molly går vidare idag med! Jag ska iaf rösta!! Heja heja Molly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0