Bröstförstoring

image description
Jag har varit som besatt av detta i över 1 år. Har alltid funderat på det Men det senaste året har det ju verkligen gått till överdrift (men ändå inte). Haha! Jag ser tuttar överallt, jämför, försöker se storleken på mig, googlar osv osv..  Men eftersom att det kommer ske så tycker jag det är bättre att kolla 10 gånger för mycket än 1 för lite ;)
För tänk om det inte blir rätt!?!! Mardröm....!
image description
Mycket som ska tänkas igenom. Var? När? Hur? Storlek? 300? 350? 375? Eller varför inte 500? Haha nää inte så mycket men antalet cc är väldigt svårt att bestämma tycker jag :/ vill ju inte få för små och inte heller för stora ala Kissie-boobs
image description
Ni som har gjort just en B-operation. Hur faan bestämde ni hur mycket ni skulle ha i? Ristestet? Eller gick ni bara på vad kirurgen sa? Skit svårt ju ! Åh beslutsångest haha !
Dagens Bröstproblem ;)
image description
Samtliga bilder hittades på och lånades utav Google.se
Är det någon som känner igen sig på bilderna så är det bara säga till så tas dom bort med en gång!! Eller om ni hellre vill att bilden länkas till din blogg :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0