Starfish

Har tagit lite ledig idag på förmiddagen. Från allt, även bloggen. Men nu känner jag mig rastlös och ska börja röja lite innan det bär av på kalas för svärfar sen! :)

Hur gick det då igår egentligen? Invigde mitt nya fiskespö och allt! Hade ju hoppats på att få en och annan öring men blev inget med det. Jag fick 4 napp.. Med 4 sjöstjärnor! WTF?! Ååh!! Ja dom är ju levande ting iaf så jag antar att dom får räknas som "napp"...
Rasmus fick iaf en riktigt fisk!! :) men den var för liten (43-44 cm) så den fick åka i havet igen. Regelmåttet är ju minst 45cm på öring så det får man ju följa.
Får snart åka ut igen när vädret tillåter. Så gott och rogivande :)

Gillar ni att fiska?
image description

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0