WorkOut

image description
Jag får fnatt. På riktigt snart. MÅSTE börja träna igen. Har bestämt mig för att sluta helt med godis nu. Inte en endaste bit. Inte bra nånstans. Och om det nu skulle krisa under en speciell vecka i månaden så ska jag bara tillåta mig själv att äta 70% choklad. Inte lika onyttigt iaf.. Eller FRUKT!!

Jag säger inte att jag är tjock eller nått, för det är jag inte MEN jag vill bara vara i lite bättre form. Få tillbaka min "fasthet", min kropp. (och det får man inte med hjälp av godis)
Har verkligen inte "tid" att springa på gymmet heller så får försöka lösa det på bästa sätt hemma.
Förr dansade jag alltid för att hålla mig i form och det funkade bra! Så får väl börja med det igen.

Men nu är det hårhandskarna på igen som gäller!! Hur kunde jag låta det gå så långt bara för att jag flyttade?!



Inspirationsbilder
image description
image descriptionimage description
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0