G I V E M E !

Åh jag har sån beslutsångest så ni anar inte!
Ska jag eller ska jag inte? Det är frågan det...
Har funderat fram och tillbaka i 3 dagar nu.
Vad pratar jag om då?
JO! Denna!!
image description

Min älskade efterlängtade pälsväst! Jag vill verkligen ha en! (äkta of course)
Men dom är så förbannat dyra enligt mig. Känns inte så okej egentligen att lägga ut mellan 1500-1700 på en väst jag bara kan använda kanske i två månader till nu och sen till hösten då såklart.
Har hittat en som jag älskar men köper jag den så är verkligen lönen slut. :(

Åh så svårt. Har till o med fått ett OK från Rasmus ;) men ändå så tvekar jag...
Vill verkligen ha den! Vill vill vill! Känns som om livet hade blivit en smula lättare då.. Hehe kanske inte men ändå ;) bara lite...! Men är det värt att leva fattigt hela mars?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0