Gotte-Fredag

image description

Idag, dagen till ära, så fick vi semlor på jobbet! Hur gott är inte det då! Nom Nom Nom :) känns som om det var åratal sen jag åt en semla. Men sen kom jag tillbaka till verkligheten och insåg att det inte riktigt var sant ;)

Nu har jag gjort mina 4 timmar på jobbet och är på väg hem. Och under dom här stackars timmarna så har jag bara känt mig sämre & sämre :( frysit gärnet och fått megaont i halsen! så nu ska jag hem och bädda ner mig i soffan och vänta på att älsklingen ska komma hem. Då ska vi fredagsmysa 

 

 

Ps. Sjukt rolig konduktör på tåget idag hehe

 

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Är väl inte rätta dagen än för semlor ;). Men fy så gott med semlor ändå :P

2012-02-04 @ 11:19:29 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0