H A I R

Hår hår hår detta eviga hårproblem!
Jag ska klippa mig och färga håret nästa fredag. Och då är det inte bara vilken färgning som helst utan vi ska förbereda inför nästa frisörbesök hos Lisa då hon ska sätta i mitt löshår!! Äntligen!:) glad tjej!! Kommer bli asfint! Och kommer känna mig som en prinsessa! MEN vilken färg ska jag välja. My god! Måste ju bestämma mig redan till nästa fredag!
Antingen så kör jag på den nya heta trenden Ombre. Mörkare botten med lite ljusare toppar. Ser så jäkla snyggt ut på alla andra men frågan är om man kan passa i det själv..
image description
ELLER så kör jag på mörkt långt svall ala Kim Kardashian! Så fint!
image description
Åh beslutsångest!!! Haha! Ljusa toppar eller helmörkt??! HJÄLP!!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker du ska köra på helmörkt! :)

2012-02-16 @ 23:31:27 // URL: http://VCRacing.se
Postat av: Nina

Jag röstar för de mörka!! Iaf inte de nougatbruna om du ska ha ljusare toppar.. Isf mer kastanj eller så.. ;P

2012-02-17 @ 15:06:57 //
Postat av: jennifer

ljusare toppar! lite annorlunda och sjukt fint :)

2012-02-24 @ 18:08:09 // URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0