Hårproblem

Finns det nått jag är riktigt missnöjd med på min kropp (just nu iaf) så är det nog mitt hår. Det är brun/rött, tråkigt och fult. Hängigt, torrt, livlöst och det går inte fixa till en hållbar styling Nångång! Har ett sånt där såkallat "glashår" och jag hatar det. Går ju inte göra ett piss med håret.

image description

Skulle locka det imorse för det kan ju vara kul med lite omväxling. Men efter 30 jävla minuter så var lockarna som bortspolade... Efterlämnade sig ett fullt frissigt krus. Åh jag blir tokig! Vet inte va jag ska ta mig till. Kanske inte vill ha rakt slickat hår varje jävla dag! Vill ha volym, struktur och ett enormt Hollywood svall i mitt hår!
Drömma får man ju...
image description
Har testat allt. Liten Locktång, stor locktång, locka med plattång, saltvatten(som funkar bäst än så länge), läggningsvätska, 1000kg hårspray.. Ja allt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Allt bara rinner av! Värdelöst!

Någon annan som har samma problem? Hur gör ni för att Frisyren ska hålla hela dagen?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0