Home alone!

image descriptionimage description
Var det någon som såg på Oscarsgalan inatt?
Nä.. Inte jag heller.. Hade gjort det om det inte hade gått så förbaskat sent. Men men.
Har ändå hunnit kika in röda mattan och alla fabulous Dresses! Bling 

Har en ledig dag idag, imorgon också. Tänkte ju dragit in till city idag och göra det jag kan bäst - shoppa! Men det blev änna inte riktigt så. Kom aldrig ur morgonrocken. Hmm..så beslutade mig för att vara lite effektiv här hemma istället. Tvätta, bädda rent, fota inför "bloppis" osv. Så snart blir det middag alone och en Movie :)
Myskväll står på menyn så får jag ta shoppingen imorgon istället ;) eller på onsdag! Jup!


Dagar kvar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0