Istid

God morgon & välkomna till Stenungsunds mest isade pendelparkering! Kanske skulle tagit skridskorna idag istället för pjuxen! Kanske vore ett smartare val. Hoppas att dom har hunnit sanda/salta den innan jag kommer hem igen. Inte lätt att ta sig fram annars kan jag lova er!
image description
Gårdagen då! Hade Huuur mysigt som helst! Jätte god mat och VIP-bion! My GOD! Lyx! Kan tänka mig att gå på bio sådär varje gång vi besöker bergakungen ;) helt okej för min del. Stolarna var stora och ställbara. Låg nästan mer hela filmen. Kändes som hemma! ;) innan fick man gratis godis i en egen viplokal (med resten av vip gästerna alltså) och inne i salongen fick
Man popcorn och valfri dricka. Gilla! :D
Ni som aldrig har sett bio så - TESTA! :)

Nu blir det jobb 10-19 tjo!! :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0