Istid

Tänka sig att klockan redan är 8 och jag fortfarande ligger kvar i sängen! Hej fredags-sovmorgon! :) älskart & det är verkligen så välbehövligt. Sista arbetsdagen idag sen är jag ledig i 5(!) hela dagar. Gott. Ungefär lite som en minisemester. Men känner mig verkligen inte bra. Kroppen säger ifrån nu och det är väl bäst att lyda då kanske....
Så i helgen får jag se hur jag mår. Ont i halsen som f}%n idag och det febervärker i varenda del av kroppen. Ni vet så där jobbigt ont när t.o.m en klapp på axeln gör SKITont... :( hoppas inte älsklingen blir smittad bara.
Vad säger vi om vädret ute idag då?? Freeeeeezing! Innan Rasmus åkte till jobbet så droppa han temperaturen ute. Smart drag av han där. Så slapp han min aggression mot kylan ;) haha!
Men seriöst, jag kommer bli en isglass.... -16 hade vi tydligen nu :O hoppas temperaturen hinner stiga lite innan jag måste gå ut iaf... Så glad att jag är ledig nu sen. Vägrar gå utanför dörren. Vägrar!
Bjuder på lite gamla (varma) bilder från i somras istället så kanske man kan bli lite varm i själen iaf ;)
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0