Ljusterapi

God morgon mina solstrålar!
Man känner verkligen att man är på rätt håll och det gör mig så himla glad!
Det är ju ljust ute nu när man går upp! Förstår ni!

image description

I flera månaders tid har man levt i ett mörker! Mörkt när man åker till jobbet och mörkt när man kommer hem. Inte direkt något lyckopiller skulle jag påstå :[ (förstår att dom som är arbetslösa inte klagar så mycket på vintern, dom får ju se det lilla ljus man får på vintern. Men det får inte vi som jobbar inne!) inte undra på att man blir Depp liksom! En människa behöver ljus för att må bra! Punkt och slut!

Nu ska jag slänga i mig det sista utav yoghurten och sen åka in för att jobba lite. Ledigheten är slut......

 

 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Man behöver helt klart ljus o där för det är trevligt me snö ;-) Men man kan ju fakstigt jobba fast man får se ljuset det är inte bara arbetslösa faktiskt.

Men det känns verkligen på kvällen att det är ljust längre o längre nu.

KRam

2012-02-10 @ 08:27:07 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0