Monday Morning

God Morgon mina undersåtar! :)

Måndag igen då och jag är l e d i g ! Hur gott som helst. Älskar verkligen lediga måndagar. Vet inte varför. Men det känns som en bra start på en ny vecka. Utvilad och go liksom ;)
Just denna Måndag innebär även att mina päron åker hem ifrån Thailand! Nu har dom vart borta i 2 veckor dom gottegrisarna. Säkert jätte bruna. Morr! Måste ta mig en 20-minutare i solariet idag med bara för det ;)

Just denna måndagen innebär även att det är

 alla hjärtans dag  imorgon! Vi hade planerat lite, eller hjärtat hade, men det gick lite åt skogen igår när vi skulle ringa och boka bord :/ så vi får se hur vi ska göra. Jag hade ju tänkt fixa en 3-rätters här hemma men det får bli en annan gång ;) oavsett vad som händer så kommer det bli en perfekt dag för jag får spendera den med mannen i mitt liv! 

Vad ska ni göra imorgon? Bara ta det lugnt eller överraska någon ni älskar?

(Vilket även kan vara en bror, syster, mamma, pappa, vänner m.m)

image description

Kommentarer
Postat av: slynan

Själv ska jag ju ha en dejt med Maria...skämma bort den jag älskar mest ;-)

2012-02-13 @ 17:52:59 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Veronika

Göra imorn?

Jobba, sen inget mer. Jag är ihop med Christian och då firar man inte alla hjärtans för han tycker bara det är en köpedag :(

2012-02-13 @ 22:06:59 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0