Plågsam död

Oralmedic!
Har läst mycket hemsk om detta mirakelmedel. Snabbverkande med en fruktansvärd smärta. Men vad är 5sekunders smärta mot 2 veckors afte tänkte jag.

Tog mod till mig och gick in i badrummet, Nu jävlar ska aften bort!
Oralmedic innehåller 2 tops, en vanlig som man ska torka rent blåsorna med (AJ) och en tops med medlet i. Som dessutom inte såg ut som nått man vill stoppa i munnen...
Samlade mig, tog ett djupt andetag och testade.....
Jag trodde jag skulle dö. Det svartnade för ögonen, tårarna började rinna, hörde ett frätande ljud, hela livet passerade revy, jag hörde någon skrika på avstånd....det var jag.
Fy helvete vilken smärta!
Strök på afte nr2... Det pulserade i hela kinden vid det här laget. Jag såg världen explodera och planeter födas..
1-2-3-4-5 sekunder senare var det dags att äntligen skölja munnen från detta hemska men ändå underbara medel (som sägs innehålla svavelsyra? Kan det stämma)
Den tredje och sista orkade jag inte med. Den var ändå så liten och gjorde ingen större åverkan faktiskt. Sitter ju inte så den skaver, det är ju då dom gör ont.

"kortvarig stickande känsla" beskriver dom i instruktionerna. Mjo tjena! Jag skulle gärna vilja höra deras beskrivning när det gör riktigt jävla ont....

Nu återstår det bara att se hur det ser ut imorgon men so far so good! Jag är glad så länge det inte gör ont och så länge jag kan äta utan smärta...
Nu är det förhoppningsvis slutsnackat om mina jävla afteblåsor. Hoppas dom aldrig kommer tillbaka :) dom har dött en plågsam död.....

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Håller mina tummar på att dom är borta idag :).

Men fy tusan vad hemskt det lät då du beskrev smärtan och så :S.

2012-02-07 @ 06:52:11 // URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0