Rastlös.nu

Haha sitter och mongar mig på tåget. Mina medresenärer tittar lite konstigt på mig. Undrar varför? ;)
image description
Är iaf på G till jobbet. Mina 4 timmar. Det är nog det jag hatar mest med att pendla. För även om jag jobbar ett kort pass på t.ex 4 timmar (vilket inte sker så ofta thank god) så är jag borta hemifrån, på resande fot i hela 7 timmar!
Det är detta flängande som tar sån jäkla tid! Känner inte av det lika mycket när jag jobbar heldagar för då är hela dagen "förstörd" ändå. Men när man slutar tidigt och faktiskt (läs; egentligen skulle) hade hunnit träffa vänner, familj eller fästman lite mer så går ju inte det ändå. För jag är ändå(!) hemma såpass sent trots att jag slutar 16.. Det suger..

Nåja. Får försöka hitta något närmare inom en snar framtid. Synd bara att jag trivs så med mina kollegor :(

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0