Saturday Birthday-party 

God Morgon mina sköna bönor!
image description
Lördag idag! Wiho! Jag småstartar lite lungt och försiktigt i soffan med lite inspelade program från veckan som gått! Sen blir det en dusch, göra sig iordning, packa och sen ge sig av mot en helg i Vänersborg! Eller ja, lördagskvällen och söndagsmorgonen iaf ;) alltid nått. Men inte lätt att hinna med allt och alla när man har ett så pressat schema som MOI ;)

Lördag ; idag blir det alltså Vänersborg och häng med familjen & släkten. Min systerdotter har fyllt 10 år(!) så det blir kalas för tösabeta! Tänka sig! 10 år redan. Tiden går så himla fort så ni anar inte. Känns som om det var igår jag och Catta stod hemma i hallen på sundsgatan innan skolavslutningen i 9:an och Marith, min syster berättade att jag skulle bli moster. Oj oj vilken känsla.. Ja tiderna går fort och det har hänt en del sen dess.. :) Men jag åldras ju såklart inte längre vilket känns skönt :) efter 25 så blir man nämligen inte äldre. Är väl rätt bra va ;)

Nä nu ska jag kika klart på Once Upon a Time och sen sätta lite fart!! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0