TGIF

Sådär! Då har man jobbat klart för idag 10-19 som alltid! Har haft det riktigt roligt på jobbet idag trots att det var lite segt emellan kunderna. Februari.....!

Äntligen Fredag eller vad säger ni. Så jäkla gott! Även om jag inte är Ledig en sekund i helgen. Jobb. Så är det ändå väldigt skönt med fredag!
Fredagsmys med älsklingen står på schemat!!  fläskfilé, pommes och beasås står på menyn! Och självklart en hel del mys! Åh är så glad att jag har min man! Så glad på många olika sätt. Kom ifrån sosse-stan Vänersborg, träffade världens bästa kille, fått underbara nya vänner i Stenungsund, ett bättre jobb (som jag aldrig hade sökt om jag hade bott kvar i hålan vbg), Får leva på KUSTEN året om (precis som man drömde om när man var liten) underbart även om det är kallare på vintrarna :/ Brr... Men ja. Så mycket bättre!

Okej. Nu glimmade jag ut i intet. Inte det som var meningen riktigt. Summan av kardemumman är att jag är glad över att det är Fredag idag!! Lovley! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0