Alla  Dag

Valentines Day today!
image description
God Morgon mina hjärtan! Kärlek i luften idag! Fortfarande ledig så hade tänkt åka ner till torget och fixa lite saker. Vad det blir får vi se. Vet nog inte riktigt själv än. Men jag längtar så tills ikväll. Kommer bli yber mysigt!
-Vad ska ni göra då?
-Antagligen det som halva Göteborg kommer att göra. ;) äta en romantisk middag   och gå på bio! :) fast vi ska gå på VIP-bion. Extra stora stolar. Dricka & popcorn ingår. Bar i salongen osv. Lyx! ;)
Älsklingen hade valt "En gång i Phuket". En film jag verkligen ville se nu. Han känner mig han :)
image description
Den verkar ju så sjukt rolig! En sommar med Göran all over again! fast i Thailand - Phuket. Åh vad jag längtar.
Bordet har vi bokat på Restaurang Bryggeriet på Avenyn. En grym restaurang med sjukt god mat, härlig stämning och trevlig personal! Har ni aldrig besökt den så GÖR det. Ni kommer inte att ångra er :)
Det är min kväll det. Men nu är det ju fortfarande förmiddag. Ska som sagt ta mig in till Stenungsund, kika lite och ta mig en 20-minutare i solariet. Värmen är min räddning just nu! Sen blir det hem, duscha och göra sig iordning inför kvällen! :)
Hörs säkert senare igen men om inte så får ni ha en underbar alla hjärtans dag med personerna ni älskar mest 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0