Blogg.se

Vet inte riktigt om jag ska hissa eller dissa blogg.se-appen!
Den underlättar ju väldigt när man bloggar via mobilen (som jag oftast gör) + att deras senaste uppdatering även hade med så man kan flytta på inlagda kort. Gilla! Hoppas även på att man centrera inläggen inom en snar framtid även via appen!
MEN den är ju verkligen fullkomligt värdelös när man ska ladda upp ett kort. Flera kort ska vi inte ens prata om! Då kan det ta upp till 15 min att ens kunna publicera skiten.
image description
Fet DISSlike på den! Skärpning Blogg.se! När jag lägger upp flera kort i ett inlägg så vill jag kunna lägga in korten vart jag vill också och inte bara så att alla hamnar i slutet av inlägget. Lite irriterande. Men med lite hopp så kommer väl det så småningom.

Är det fler än jag som använder sig utav appen och har problem med kort uppladdningarna..?
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0