Brr!

God morgon mina istappar!

Kallt som faan idag! Kylan vägrar ge med sig och idag var det riktigt jobbigt jävla kallt. 10- är det här på västkusten! Brr! I'm in hell...
Självklart så var tåget försenat också så den lilla tiden jag fick stå & vänta så var mina fötter på väg att frysa av! Jävligt härligt med kylan du......! Får sitta på tåget nu utan skor för att försöka få upp värmen i fötterna igen så att jag förhoppningsvis kan motverka en amputation....
image description
Bitter över kylan? Nää då....
Jag kan verkligen inte, av hela mitt hjärta, förstå mig på folk som tycker detta är härligt. Kyla värker och gör ont! För när det är riktigt kallt på nått ställe, ansiktet, händer, fötter.. Ja då gör det ont! Vad är det för härligt med det??

Kanske bara är dom som kan sitta inne i värmen och kolla ut som tycker kylan är härlig... Vad vet jag.. Suck!

Ursäkta mitt upprörda inlägg men kylan gör mig bitter... Snälla nån. Ge mig
Vår eller ge mig massa pengar så jag kan åka till värmen åtminstone. Står inte ut!!!

 

 

Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén ♥

Bira, bira, bira! Bärs, bärs, bärs! nej just fan.. det är bara tisdag. då får vi lugna oss där - vad ska man göra istället då?!

2012-01-31 @ 09:14:00 // URL: http://mangoligg.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Jag håller med dig fullständigt. Totalt onödigt! Fast jag skrattar lite åt att du är så rolig på vissa ställen. Lite sådär rolig så jag skrattar ner mig!

2012-01-31 @ 17:58:45 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: "Kanske bara är dom som kan sitta inne i värmen och kolla ut som tycker kylan är härlig... Vad vet jag.. Suck!" <---- thats funny!



Tack hjärtat <3 tacka pip för att jag har världens mest förstående vänner. Ni är guld värda!!!

2012-01-31 @ 22:33:57 //
Postat av: Sandra Dee

sv: "Kanske bara är dom som kan sitta inne i värmen och kolla ut som tycker kylan är härlig... Vad vet jag.. Suck!" <---- thats funny!



Tack hjärtat <3 tacka pip för att jag har världens mest förstående vänner. Ni är guld värda!!!

2012-01-31 @ 22:33:59 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0