Bultar

God förmiddag där ute i vårt avlånga land! Hoppas ni vaknar pigga och glada idag. Själv vaknade jag med en sprängande huvudvärk. Åter igen!

Kan inte förstå vart detta kommer ifrån. Vad det kan bero på.. Har haft en jobbig, dunkande och tryckande huvudvärk nästan varje dag nu i typ 2 veckors tid. Och jag förstår verkligen inte vad jag gör för fel. Men fett jobbigt är det ju iaf. Påverkar så mycket runtom. Har läst en del ang olika typer av huvudvärk men kan ändå inte koppla mig själv till orsakerna till varför det uppstår. Möjligtvis stress då. Inre stress. Men ändå. Även om jag känner mig lugn som en filbunke så dyker den upp. Herr huvudvärk !

Någon som vet vad det kan vara när
Man har ständig huvudvärk? Eller någon som kanske har några bra knep för att bli av med den? Hjälp!

-Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla synen du kan ha fel på ögonen. Det kan man få en riktigt hemsk huvudvärk av. E det inte ögonen uppsök läkare och kolla upp det. Så du vet vad det e.

Hoppas de löser sig.

2012-01-15 @ 14:00:16 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0