Dinner

Jahopp.. Så var även denna gråa kalla tisdagen över. Eller ja. Inte än, men min arbetsdag är över. Har ändå haft en BRA dag på jobbet idag, pigg o glá! Men så fort man sätter sig på tåget hem och kopplar av så känner man bara hur orken går ur en... Wierd... Men men...

Kommer tyvärr hem försent, så jag missar premiären utav svenska Top Model •buhhhuuieeeee• tjejen gråter! Men inser sen att jag kan se det på TV3play sen eller imorgon så jag är glad igen! Bra va! Så skiter i att åka hem direkt!

Idag ska jag svika mina "diet" (om man nu ens kan kalla det för diet :S ) och äta en fet jävla god kebabrulle med älsklingen i garaget!!

image description

Ska bli så gott! Ska slaffsa och grisa som aldrig förr! Äta med stora tuggor och inte tänka på morgondagen!! Raaw!

Jag är hungrig...


Ja ni förstår säkert hur jag känner och hur jag kommer se ut utan att behöva ta ett bildbevis ;) right?

Puss 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0