Home

Åh det ska bli så skönt att få lägga sig i soffan nu efter middagen!

Har spenderat min söndagseftermiddag i garaget med pojkarna. Slipa slipa slipa är det som gäller nu om bilen ska bli färdig i tid.
image descriptionimage description
image description
Åh det gick ju bra till det att jag spräckte en nagel!! :O ja det är sant :( så ledsen.
Jag la av slipandet med en gång då. Suck!
Jag är inte tjejen som brukar gnälla över lite smuts under naglarna eller vara rädd att hjälpa till för att en nagel ska gå
Av bla bla bla ni vet det där vanliga tjejsnacket! MEN denna gången sprack den faktiskt på mitten! Aj aj aj :( inte bara gör det ont utan FULT är det också. Åh typiskt :( what to do...?
Ni får bortse ifrån mina grymt fula nagelband just denna dag men slipdamm är inte direkt fuktgivande för händerna om man säger så.. :/
image description
Får se om jag hinner fixa den i Vbg på onsdag. Är ju mindre troligt. Men men... Får väl se vad jag kan göra åt det.
Synd om mig nu faktiskt ;(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0