Movie

God kväll goingar!

Min kväll blev inte alls som planerat. Men inte mig emot. Detta var trevligare :) Eftersom älsklingen bara skulle vara i garaget hela kvällen idag så hade jag bara tänkt sitta hemma o glo nån film eller 2!
Men eftersom min kära svåger också satt hemma själv så slog vi våra påsar ihop! :) trevligare att se på film MED någon än själv. Så så fick det bli !

Hyrde 3 filmer men hann bara plöja igenom 2 innan klockan blev för mycket. Är ju ändå en jobbdag imorgon också.
image description
Såg iaf först 'Horrible Bosses' som faktiskt var bra! Komedi Så vi fick oss ett par goda skratt -rekommenderas-
Sen såg vi även en riktig tjejfilm :)
'Something Borrowed' med bla Kate Hudson i huvudrollen!
Även denna helt okej. Tjejfilm. En lite lättare film där man inte behöver tänk så mycket på handlingen. En sån där film som man sett så många gånger tidigare. Samma story. Samma händelser. Man vet hur det slutar, osv. Men ändå var den faktiskt helt OK

image description


Men nu är denna kvällen över och jag ska gotta ner mig under täcket och invänta mina andra hälft som står i duschen och tvättar av sig garaget. Usch ;)

Sleep Tight 

-Kärlek

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0