No Sleep

Åh det är så sjukt jävla frustrerande det här! Jag kan verkligen inte sova. Inte alls! Har försökt sova sen 23 tiden men det gåååår verkligen inte. Blir galen snart. Sover inte hemma. Beror på det. Har sjukt svårt för att sova själv och speciellt nu när jag inte får ha min älskade bredvid. Men what to do liksom!
Det värsta nu är nog att jag måste försöka sova trots att jag är Sjuuukt pissenödig och hungrig. Hade jag vart hemma i huset hade jag gått upp. Men här hos mammi så sover alla nu. Och gå upp då är likamed att väcka hunden (fortfarande valp) och alla som har hund vet ju hur det går då.. Så nej. Jag stannar kvar i sängen och försöker istället glömma bort att jag är kissenödig och hungrig. Damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0