Pillertriller

Jösses. En verkar ju änna som värsta piller trillarn nu när jag börjat ta mina vitaminer. Känns olustigt. Men ska ge fet ett försök. Det är för att hud, hår och naglar ska bli bättre osv. Men nackdelen (tycker jag iaf) är att man måste trycka i sig 21(!) piller om dagen. Fattar ni eller! TJUGOEN!!! Fick värsta chocken. 7 på morgonen, 7 till lunch och 7 till middagen. Ööö hell no! Testade o ta 7 igår kväll men fick så sjukt ont i magen så nu medicinerar jag mig själv och hålla mig till 4/matintag.. Borde ju räcka tycker jag. Nåja Time Will Tell så att säga ;)
Nu ska jag återgå till min lunch som idag består av nudlar, knäckebröd och piller...
Haha låter ju inte bra asså!! Haha men lovar! Helt ofarligt!! Bara REN B5 vitamin :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0