Resa!

Åh vad jag vill åka utomlands! Gaaah!
Har suttit och kollat på massa gamla utomlandskort nu och det gör ju inte direkt saken bättre.
Måste måste måste utomlands i sommar/höst igen! Jag är solberoende! Det är jag. Utan värme och sol fungerar jag inte som jag ska. Därför blir man oftast mer nere och deppig på vintern. Eller jag iaf. Behöver värmen, jag är som lyckligast då!

The gang här har ju pratat på en utlandsresa till sommaren med allihopa och det hade verkligen varit så himla roligt! Gänget i en annan del av världen! Vilka äventyr vi kan skapa ;) åh måste ske! Ska lägga mig och kolla resor nu med en gång. Helst igår! Oh yes! Så pepp!!!

The sun here we come! ;)
Får bjuda på lite bilder ifrån Turkiet 2011 så länge :

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0