Skruttbil..

Har jag inte världens bästa fästman så säg! Han är verkligen min räddare i nöden! All time!

Just nu är han iväg och fixar min bil. Den har varit sjukt krånglig ett bra tag nu. Trodde att det var startmotorn för det klickade bara när jag skulle starta. Väldigt irriterande måste jag säga!
Så han beställde en ny startmotor åt mig och är nu iväg och ska fixa mitt problem. Ska nog även byta batteri för det kan ju vara det som är kasst också :/ jävla bil som bara kostar en massa pengar :( men snart är den ju hel igen och jag kan sälja den utan dåligt samvete..
Synd bara att den krånglar nått förbannat nu när den ska lagas :( Tycker bara så synd om han. Stackars min plutt..

Men jag är SÅ glad att han kan fixa den idag då jag ska till Vänersborg på tisdag. Alltid lika jobbigt att åka någonstans med en bil som inte startar som den ska :/ men nu så!! (hoppas)

Min hjälte!
Rasmus min älskade fästman. Jag älskar dig oändligt mycket 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0