Usch

Vilken bra start på dagen detta blev då! NOT! Vaknade redan klockan 06 och kände mig febrig, varm, ont i hela kroppen och i halsen. Har inte kunnat somna om så nu sitter jag och försöker tvinga i mig frukost (går ju sådär) och dricker varmt honungsvatten för halsen.
Tog tempen så har iaf ingen feber men känner mig ändå inte helt 100. Åh vart kom detta ifrån nu då?! Jag har inte tid att vara sjuk! Suck!! Verkligen inte :(
image description
Ska snart göra mig iordning för att åka till jobbet men har verkligen ingen som helst lust. Inte när jag mår såhär :( vill bara bädda ner mig under filten, dricka varmt hela dagen och försöka bli bättre.
Snälla ge mig styrka för att lida igenom denna dag! Pust :( man blir ledsen för mindre när man inte mår bra. Usch..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0