Vit pomeranian

 

Sådär ja då vart det färdigjobbat för denna veckan. 1 ledig dag (imorgon) sen är det påt igen. Känns inte som jag gör nått annat än oh jobbar..

MEN nu var det ju inte tråkigt jobb jag skulle prata om ;)

Jag har hittat min nästa hund! MY GOD så söt! Har aldrig sett nått så gulligt innan :O okej, jo nu överdrev jag men ni fattar min känsla ;)

 


En VIT pomeranian!! That's My Dog
image description

image description

image description
Jag dör! Har ni sett nått så sött :) mitt hjärta smälter som ett smörpaket i 30 graders värme! En sån liten vit ängel ska få flytta hem till mattemamma någongång i framtiden 

Men jag har gjort mina hundmisstag i mitt förflutna så denna gången tänker jag inte skaffa en hund förän jag vet 100% att jag har tid för den! Vill inte uppleva känslan av att behöva se SIN puppy lämna ens närvaro för att man inte har tid. Usch hemsk känsla...

Så denna gången ska jag vara 100% säker! :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0