2!

Efter 2(!) timmars väntan på Hallsbergs station så kom äntligen tåget! Vilken lättnad det var kan jag säga. Men nu är vi senare än senast och måste stanna hela tiden för att släppa förbi tåg som går på sin normala tid. Här ser ni ett tåg svischa förbi och inte vilket tåg som helst utan det är mammas, Marith och ungarnas tåg. Dom åkte ju bara(!) 2h 40min efter mig och nu åker dom förbi mig... Hur kul är det då? Hade ju också kunnat stanna kvar och gå i affärer lite till :( ledsen tös! Hatar verkligen SJ men nu har jag iaf skickat efter ett sådär ersättningsformulär så dom ska banne mig få stå för den här resan det ska dom ha klart för sig. Nä dags att spara på mobilbatteriet här så jag kan ringa Rasmus sen när jag kommer till Gbg :) Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0