Arrivederci

Nu har jag lämnat mitt älskade Stockholm för denna gången. Var verkligen kaos på stationen! Tågbyten, folk överallt och förseningar hit och dit. Älskade SJ! Men efter mycket om och men så kom tåget, alla 1000 människor klev på och nu rullar vi. Dock 5 minuter försena men jag hoppas vi hinner till mitt tåg i Hallsberg där jag börjar min resa mot götlaborg!! :) home sweet home!

Men snart, om exakt en månad så åker jag upp igen ;) den 7 augusti för att vara exakt. Så sååå länge behöver jag inte vara ifrån våran fina storstad! Härligt! Önskar bara att Rasmus ville följa med någon gång också. Han är ju lite av en stockholmshatare så att få med han upp är inte det lättaste men det hade betyda mycket för mig :) så får hoppas han ändrar sig Nångång och kan åka upp med mig så ska jag visa han något fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0