Några saker ni kanske inte visste om mig!

  •  Jag dör typ utan choklad och lakrits i mitt liv. Måste ha!
  • Mina största fobier i livet är spindlar, bläckfiskar, grodor & dvärgar. Vet inte varför med just dvärgar, men det bara är så. Ta inte illa upp alla dvärgar, inget personligt.
  • Jag har flyttat totalt 20 gånger i mitt 27-åriga liv. I genomsnitt 0,74ggr/år. Hej zigenarliv ;)
  • Jag hatar att tanka! Då ser man verkligen pengarna rulla iväg. Usch!
  • Mina största idoler som liten var Public Enemy och Spice Girls. 
  • Jag har blivit slagen i ett tidigare förhållande. 
  • Jag har åkt på festival med enbart en tandborste och en påse öl.
  • Jag fick cancer i ena njuren när jag var 3 och blev friskförklarad när jag var 12. Alla år däremellan spenderades in och ut på sjukhus. Lever numera med enbart 1 njure.
  •  Min favoritfärg är lila.
  •  Jag tycker mörkhåriga killar är snyggare än blonda.
  •  Min absoluta drömbil är en Dodge Charger.
  •  Har bara varit utomlands 9 gånger om man inte räknar med Tyskland, Danmark, Norge & Finland :)
  •  Jag brukar dansa och sjunga högt till musiken när jag är ensam.
  • Jag älskar delfiner och pingviner. Mina absoluta favoritdjur
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0