No Pics

Mörrn Mörrn mina pärlor!
1 juli idag och jag vaknade till ett jävla regnväder milt sagt. Sjukt vad det regna. Tog kort men eftersom skitappen här på blogg.se fortfarnade inte funkar så kan jag inte slänga upp det så ni får se :( sjut dåligt och irriterande. 
Iaf! 1 juli och vi har värsta höstvädret! Seriöst! Vad är det här för skit. Jävla land. Önskar att jag var född någonstans söder över, där det är varmt hela tiden och man slipper sånt här väder när man TROR att det är sommar. Värdelöst. Mamma! Varför föddes jag inte i typ Italien? Eller Grekland? Haha!
 
Söndag vilket innebär jobb denna veckan. Har så sjukt mycket att dra i nu på jobbetem det är bara kul. Då går tiden fortare. Känns bara som att man inte hinner allt på några ynka 9 timmar ibland men men. 
Idag lär det bli lungt på kundfronten så då lägger jag i en högre växel och kör gärnet på butiken istället! :)
 
Hörs senare mina guldkorn!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0