PayPal steals your Money!

Är inte alls på humör idag känner jag. Därför jag inte bloggar så värst. Är väl inte kul att bara läsa sura inlägg här på bloggen kan jag tänka mig. Eller...? ;) ibland kan det ju faktiskt vara rätt kul om det är kulsuriga kommentarer ;)
 
Fredag den 13 idag som annars brukar vara min tur dag -Believe it OR not- men idag vette fan.. Började dagen med att kolla ut. Åh ännu en dag fylld med grå himmel och regn. Åh så roligt! Hoppade upp med ett glädjeskutt och kände glädjen rusa i kroppen..not!
Sen har jag bråkat med PayPal hela morgonen och jag orkar inte mer! Vill bara ha mina pengar därifrån så får det vara bra sen! Aldrig mer PayPal för mig iaf. Tror dom har satt in ett system som gör att pengarna skickas tillbaka automatiskt till dom så dom kan ta ut ashöga avgifter och tjäna så mycket pengar som möjligt dom ormarna.. Pengarna jag fick in är inte detsamma som jag för över längre..... sur.nu
 
Aja nog om det. Nu blir det till att göra lite nytta här på jobbet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0