Presentbekymmer

Nu tänkte jag att ni skulle få hjälpa mig Lite. Det är så här att min andra hälft, min älskade, min man fyller år om drygt en månad. Den 18:de augusti för att vara mer exakt. Han fyller hela 25 år och jag måste komma på den bästa presenten :) tänker dock inte avslöja nått här då han läser lite då och då ;)
Jag har några idéer som jag ruvar på men känner mig ändå helt clueless.. Vad köper man till en 25-åring liksom! :O det är ju ändå 25.
Det är här Ni kommer in i bilden! Kom med förslag, hjälp mig komma på den bästa presenten! :)
Bombardera med kommentarer. Kommer ändå inte godkänna dom så dom blir synliga här på bloggen :)
(men den som kommer med det bästa förslaget får en länkning om ni har en blogg som tack)
inget sneaky sneaky här inte ;) hehe!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0