Shopaholic

Okej! Jag erkänner! Jag tror jag är beroende av att shoppa. Måste göra det för att må bra. Jag vet de låter helt stört men när jag köpt en ny grej så mår jag faktiskt lite bättre. Är jag ledsen så är trösthopping det bästa ;) men nu ska ni inte tro att jag är en vårdslös Shopaholic. Nej nej. Jag skulle tex aldrig i hela mitt liv ta ett lån för att köpa nya grejer. Aldrig. Skulle inte sjunka så lågt. Då är det ju rena rama lyxfällan. Plus att jag är uppvuxen med en ekonom som mamma så jag har blivit uppfostrad med att vara medveten om
Mina pengar. Vill man ha nått får man jobba för det.
Nä mitt problem är att jag prioriterar lite annorlunda bara. Jag går hellre utan mat en dag om jag bara kan få dom där skorna eller den där klänningen.. Ja så tänker jag men det är inget som stör mig heller. Så länge jag har råd att betala för mig och inte ta några lån för att köpa tex en ny jacka.. Ja då tycker jag att mitt shoppande är okej. Och JO krediter är också lån. Och nej jag använder ALDRIG mina krediter även fast jag har dom. 
 
Punkt.
Ok. Det jag ville komma fram till hinner jag inte ta nu för nu måste jag jobba.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0