Sommarväder

God morgon mina pärlor och svin :)

Tog mig en redig sovmorgon idag och blev väckt av älsklingen halv 12 när han kom hem för att byta kläder. oops ;) kommer bli segt att gå upp till jobbet imorgon. Doh! Men man får passa på när man är ledig.
Hade iaf tänkt att sola lite idag. Var 24 grader i skuggan så då kan ma ju bara tänka vad det är i solen :D
Slängde på mig bikinin och var reedo for some sunbading -wiho- Men så kom jag ut och det såg ut såhär....
Sol  åt ena hållet och supergrått åt andra :S
Wtf! Jag ville ju sola!!!!! Och kan säga att under tiden jag skrivit detta inlägg så ser typ hela himlen ut som bild nr2!
INTE KUL. 
Får iaf snart lite kaffebesök här hemma så det får mig nog på bättre humör :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0