Wish-List

Ååh min shoppingtarm suger!
Det jag egentligen skulle komma fram till i mitt 'shopaholic' inlägg förut var att jag återigen har hittat X antal grejer som jag bara MÅSTE ha annars kommer jag att dö typ. Då förstår ni vikten i hur viktigt detta är ;)
 
Jag har alltså hittat 2 par skor som jag bara måste ha! Ett par stövlar och ett par loafers typ. 
Sen har jag hittat en ny parfym som är to die for! Luktar så gott!
Sen en topp och ett par Boots inne på fiorucci! 
En jacka och en päls
Smycken - ringar mest
Väska
 
Dessa saker ligger högt högt på min most wanted lista men dom kommer gå på i runda slängor runt 10.000:- om inte mer :/ jag vill vinna på lotto! NU tack! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0