Doktor tand

Vet ni vad.. Jätte hemskt.....
Jag tror jag måste gå till tandläkaren!!! :O skräck!
Inte för att jag har ont eller så. Har väldigt bra tänder faktiskt. Har bara haft ett ynka litet tönthål på mina 27 år som däremot gick att ta bort med att jag sköljde med fluor morgon och kväll så det var nog ändå inte nått riktigt hål :)
Men nu är det såhär, med tanke på mitt hat mot tandläkare så har jag inte varit där sen typ Gustav Vasas tid så det kanske är dags att bara gå dit på en koll... Usch vill verkligen inte. Kommer få massvis med onda sår i hela munnen :( aj aj..
  
Men det är väl lika bra att ta tjuren vid hornen och boka en tid.. Bästa är ju att jag har mina pengar sparade hos folktandvården eftersom jag inte utnyttjat min ersättning där. Dock bara 2 år som dom sparar men det blir ändå 600:- bra! Nästan gratis undersökning iaf. Man tackar!!!
 
Nä nu är lunchen slut! Dags att jobba vidare!
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0