Five Minutes

Nu slutar jag snart gott folk!! 5 minuter kvar!!
-men ska du inte jobba istället för att blogga då?
-haha! Detta är ett tidsinställt inlägg till er mina grodor! ;)
Aja ni får läsa vidare här medans jag jobbar färdigt!

Nu har jag jobbat 5/10 dagar. Kör som ni kanske märker en lång "vecka" nu på 10 dagar i streck.. Blev altså ingen ledig dag imorgon, måndag. Men men. Vad gör det! Klirr i kassan säger man ju inte nej till!! :)
Vill göra så himla mycket nu så jag behöver alla XtraCash jag kan få in! Galet! Resa, tatueringar, piercing, shoppa, laga bilen såklart så jag kan sälja den! Och mycket mycket mer! Sen kommer ju midsommar också. Vet ni förresten att det bara är 19 dagar kvar!! Wihoo! Kommer bli så jävla Najs ;)

Aja slutar skriva nu så hörs vi snart igen ;) bjuder på ett kort från Hawaiifesten sålänge!
Pussen
image description
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0