Förbannad!

Jag och Virre har suttit vid varsin dator hela förmiddagen för att försöka få tag på 4 biljetter till Xtra spelningen till SHM den 23/11 men det är ju fasiken helt lönlöst att arbeta med ett företag som Ticnet.. Seriöst! När dom vet att trycket blir högt så borde man kanske ha lite mer koll på sina servrar och all annan skit så inte allt krachar när man ska köpa biljetterna.. Kul när man bara ska bekräfta köpet - blir utkastad - och får ställa sig sist i kön igen = biljetterna man hade är borta och slutsålda! Så jävla förbannad så det finns inte. Jävla Ticnet!! Vet att detta senariot hände flera som hade biljetterna och bara skulle betala så blir dom utkastade och allt förstörs..
Sveriges största biljettåterförsäljare in MY ASS! Sälj företaget och satsa på en karriär ni kanske klarar av era inkompetenta jävlar! JA jag är förbannad. Once in a lifetime att se gruppen samlad på hemmaplan och idioterna på Ticnet förstör för så många... Finner inga ord..!
 
"Thank you Sweden. Nov 23 is now sold out. We will look at a further/final date. Do not buy from secondary sites. Shm hq"
Står det på deras Twitter så jag hoppas och bönar och ber att svinticnet har fixat sina problem innan dessa biljetter släpps så man kanske kan få en chans att se dom trots allt.....
 
Detta blir sista gången jag någonsin kommer att köpa något från Ticnet!
Bojkotta skiten!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0