Förbud

Usch trotsar mig själv! Idag kommer jag färga håret. Jo! Har bestämt mig nu. Kommer bli Mörk igen. Inte bra att färga med hemmafärg egentligen men just nu har jag inget val. Jobbar varenda dag tills jag åker till Stockolm på torsdag och då är det ju försent. Aj aj. Aja en gång kan ju inte skada ;) 
 
Jag är en person som aldrig har samma hårfärg för länge och det vet alla ni som känner mig. Jag blir så lätt uttråkad och älskar förändringar. Vet att folk säger att jag inte borde färga så ofta men jag skiter i det och gör det ändå ;) jag gör ändå alltid vad jag vill utan att tänka på vad folk tycker och tänker. 
That's me :)
Så ikväll när jag kommer hem åker nog färgen i huvudet! Har inte riktigt bestämt mig hur jag ska ha det ännu men det återstår att se.. Spännande!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0