I Can't Believe This

Kan ni förstå att det redan är 1 JUNI idag?! I Can't! Vart tog maj vägen liksom? :/
Hänger inte med alls känner jag. Första juni.... Nu är det bara 7 veckor kvar sen tar jag semester :) wiie!! Ska bli gott!
Hoppas nu bara att sommarn kommer tillbaka....så den där veckan av sol inte bara var allt vi fick se av den svenska sommaren.. Just nu känns hoppet lite svajigt med tanke på datumet och vädret utanför fönstret... Grått och regnigt.
Blommorna slår iaf ut och blir så fina så! Våran buske hemma har slagit ut sjukt fort och detta möttes jag av igår när jag kom hem!! :) massa fin!
image description
Nåja.. Hoppas att sommaren hittar tillbaka för solen & värmen, jag saknar er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0