Skäms Västtrafik!!

Nu är jag trött på Västtrafik och deras sura, griniga och otrevliga busschafförer! Nu ska jag skicka ett riktigt klagobrev när jag kommer hem, och det mina vänner gör jag inte ofta. Jag står ut med mycket innan bägaren rinner över. Sanna mina ord. Men imorse när jag skulle gå av bussen här på kungsportsplatsen i Gbg så smällde han igen dörren rakt i sidan på mig! Seriöst! (en massa långa hemska svordommar och väldigt många barnförbjudna ord)
Västtrafik: skicka era chaufförer på
1. Charmkurs
2. Körskola (för vissa kan ju fasiken inte ens köra) Morr!
image description
Tycker dom flesta borde vara lite mer som Otto i the Simpsons :) då hade man alltid fått en trevlig resa :)

Nog om det nu, idag är de fredag och jag har ingen aning om vad som händer ikväll. Min karl är hemlighetsfull :) men eftersom det är fredag så gissar jag på räkor ;) får se om jag har rätt den ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0