Toppbetyg!!!

Har haft fullt upp hela dagen idag på jobbet med diverse butiksprylar ;) så har liksom inte hunnit med bloggen så värst mycket. MEN det är inte jobbet detta inlägget ska handla om nu utan om min kära älskade vän i alla väder;

SANDRA DEE STORM!
image description
Är så otroligt stolt över henne så ni anar inte. Lätt den smartaste vännen jag har! Hon pluggar för fullt och får bara toppbetyg efter toppbetyg. Nu fick hon en 5a (!!!) i matte D & E. Förstår ni hur sjukt bra det är eller!!! Matte D och E liksom! Va faan haha! Så sjukt stolt över min lilla pärla så ni anar inte!! :D
Jag tror och VET att du kommer gå långt och få exakt det du vill i livet min älskade vän ❤ och du kommer verkligen förtjäna varenda liten sekund av allt bra sen när du äntligen studerat färdigt och landat på jobbet du vill ha!
Är så imponerad över att se någon brinna så för något och kämpa så hårt för det som du gör!!
Kan bara säga ett ord... STOLT!

 

 

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Men nu lipar jag ju här! Tack tack tack hjärtat <3

2012-06-05 @ 23:22:47 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0