Weekend

Har packat färdigt, tagit mig till pendelparkeringen och inväntar bussen som ska ta mig till jobbet. Hoppas verkligen inte jag har glömt något nu för nu finns det ingen återvändo ! Frågat mig själv hur jag ska orka bära runt på det här i Gbg bara. Urk! Aja får springa till tåget sen med 100kg packning. Lätt match!! NOT! Överlever jag inte det så älskar jag er alla ;)
image description
Vad ska jag göra då? Det vet ni väl!!! Åker direkt till Vänersborg efter jobbet idag och stannar där hela helgen. AquaBlå dags! Och tro det eller ej! Vädergudarna verkar vara med oss!! :) inget regn längre!!!! Wihoo!
Frågan är då bara vad jag ska ha på mig eftersom jag bara packat för en regnig helg.... Ajdå :/

God morgon förresten :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0