-1

Usch, får ännu dåligt samvete av att bara sitta inne när det vart så sjukt fint väder ute idag! Vår?

Ska nog ta mitt arsle ur soffan och åka till garaget och hälsa på snart, då kommer jag ju ut lite iallafall ;)
+ att Det är ju där min andra hälft tillbringar större delen av sin tid nu. Plutten min.
Mycket jobb innan Elmia. Varje år. Att man aldrig kan lära sig att börja i tid? Men det hör väl till antar jag. Stressen alltså.  Men nu är det bara 32 dagar kvar innan vi åker till J-köping. Tiden går så fort! Men jag längtar som tusan :)
5 dagar fyllt av hotellboende, fest, mässa, snygga bilar, limoåkning, gött folk, god stämning, god mat och mycket mer!
Förstår ni varför jag längtar? ;)
image description
image descriptionimage description
image description
image description
image description

Dagar kvar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0