D R E A M S

När man är ledig och inte har något att göra så är det lätt att tankarna börjar snurra. Väldigt. En dröm jag haft sen barnsben är att åka och uppleva U.S.A. Uppleva pulsen i New York, festa i Las Vegas, roadtrip på Route 66.. Men speciellt få se och andas Los Angeles! Hollywood!
image descriptionimage description
image descriptionimage description
Att vandra längs gatorna i Beverly Hills, känna sanden på Venice Beach, shoppa och bara njuta av ett liv i soliga L.A.
Drömmar är Bra men jag hoppas verkligen att det får bli en del av min verklighet Nångång i livet. Jag vill det så
Hårt att man nästan kan känna pulsen i luften.
Jag pratar inte heller om någon livslång historia. Utan jag hade lätt kunnat ta ett visum på 90 dagar och stanna i Los Angels i 3 månader för att sedan åka hem igen.

Hur löser man boende? Reskompis eller inte? Isåfall. Vem mer är villig att vara borta i 3 månader?
Men vad gör man i en del av världen där man inte känner någon...?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0