Husfruar är vi allihopa!

Wutz up sistaaaaas?!
Haha öö va? Eller inte dåå ;)
Det snöar här nu. Fy bubblan asså! Va faan! Jag har börjat använda skinnjacka = vår. Detta är inte okej!
Simsalabim snöjävul försvinn
Så tack vare detta kommer jag inte lämna huset mer idag. Slå mig ner i soffan och göra det jag kan näst bäst! Kolla på en himla massa serier!  ;)
Först ut är The real housewives of Atlanta kl:19.00
image description
Haha åh jag tycker det är så roligt! I've seen them all bitches!
Atlanta, New Yersey, Beverly Hills och vi får inte glömma våra svenska Hollywoodfruar.
Haha vissa är ju värre än den andre. Inte några givande program direkt men jäklar vad roligt det är att se på ;)
Har ni någon förkärlek till vissa program?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0